Partnerzy kampanii

Fellowes

Organizatorem kampanii Ergotest jest firma Fellowes - producent produktów biurowych, takich jak niszczarki dokumentów, bindownice, laminatory, trymery i gilotyny oraz akcesoria ergonomiczne, systemy archiwizacji. Firma powstała w 1917 roku, jej założycielem był Harry Fellowes, pierwszymi produktami były słynne do dziś pudła archiwizacyjne Bankers Box. Zmiany, które zachodziły w ówczesnej przestrzeni biurowej wpływały także na działania firmy, która rozszerzała swoją ofertę w coraz o nowe kategorie produktowe, takie jak akcesoria technologiczne czy innowacyjne produkty, do których zaliczyć można pierwszą niszczarkę osobistą. Obecnie siedziba firmy znajduję się w Itasce w stanie Illinois. Fellowes, Inc. zatrudnia ponad 1700 pracowników na całym świecie i posiada oddziały w 15 krajach.

Biblioteka Uniwersytecka w Warszawie (BUW)

Biblioteka utworzona przy Uniwersytecie Warszawskim w 1817. Do czasu wybudowania nowego gmachu mieściła się w obecnym Collegium Novum, w centralnym kampusie UW na Krakowskim Przedmieściu. Od 15 grudnia 1999 roku cała biblioteka mieści się w jednym gmachu na rogu ulic Dobrej i Lipowej wzniesionym według projektu Marka Budzyńskiego i Zbigniewa Badowskiego.

Uniwersytet Warszawski

Uniwersytet Warszawski Jedna z najstarszych i najbardziej renomowanych polskich uczelni wyższych, kształcąca studentów od 199 lat. Według ogólnoświatowego rankingu szkół wyższych Webometrics Ranking of World Universities ze stycznia 2013, uczelnia zajmuje 1. miejsce w Polsce wśród uniwersytetów.

LUX MED (Partner Medyczny)

Grupa LUX MED jest liderem na rynku prywatnych usług medycznych w Polsce. W jej ramach prowadzonych jest 69 placówek ambulatoryjnej opieki medycznej: 17 poradni pod marką CM LIM, 23 centra medyczne LUX MED, 17 placówek pod marką Medycyna Rodzinna, 10 pod marką PROMEDIS oraz 26 placówek przyzakładowych. Do Grupy należą również Centrum Diagnostyki Obrazowej AVI oraz FADO S.A. - spółka oferująca diagnostykę mobilną. Z Grupą współpracuje też ok. 1000 poradni medycznych w całej Polsce. Pod jej opieką jest ok. 960 000 Pacjentów korporacyjnych i indywidualnych, wykupujących pakiety lub korzystających z pojedynczych wizyt tzw. usług fee for service.

Atutem Grupy LUX MED są „szyte na miarę” oferty dla firm, obejmujące zróżnicowany zakres opieki medycznej. Abonamenty gwarantujące podstawowy zakres opieki ambulatoryjnej i diagnostyki realizowane są w poradniach PROMEDIS i Medycyny Rodzinnej. W ramach droższych abonamentów, zapewniających najszerszy zakres usług, Pacjenci mogą korzystać z placówek wszystkich marek Grupy oraz – w przypadku wybranych pakietów - m.in. ubezpieczenia szpitalnego gwarantującego hospitalizację najwyższej jakości oraz możliwość wyboru miejsca leczenia spośród bardzo dużej liczby szpitali w całej Europie, w tym w Polsce, a w nagłych wypadkach na Świecie. Plany Grupy LUX MED na najbliższy rok obejmują m.in. dalszą rozbudowę sieci placówek, w tym otwarcie szpitala chirurgii jednego dnia w Warszawie . Bardzo ważną rolę odgrywają także inwestycje w nowe technologie, w szczególności usprawniające zdalną komunikację z klientami i pacjentami. W najbliższej przyszłości Grupa LUX MED zaangażuje się również w segment rynku oferujący opiekę krótko i długoterminową - pierwsze działania w tym kierunku zostały już podjęte poprzez przejęcie domu opieki „Tabita”.

Zarejestruj się, aby otrzymywać newsletter: